Kimler Katılmalı : Tüm Çalışanlar Neden : Kurum Kültürünün bireylerle oluştuğu ve verimliliğini arttırdığı çok sayıda araştırma ile gösterilmiştir. Bireyler arasındaki iletişim kanallarının açılması ve ilişkilerin geliştirilmesi, kurumsal davranışların kalıcılığı açısından hayati önemdedir. Ortak algı çerçevesinin yaratılması, kurum kültürü oluşturmanın vazgeçilmez bir unsurudur. Bireyin kişisel sınır ve sorumluluklarının farkında olması; bireysel ve gruplar arası çatışmaların azaltılması, problem çözme kültürü, yaratıcılık, kuruma ve işine bağlılığı olumlu yönde etkilemektedir. Çevresel faktörler ile birlikte sosyalleşmenin de kişisel tatmin, işbirliği ve yardımlaşmayı pekiştirdiği bilinmektedir. Kazanımlar : Kişisel farkındalık sahibi olmak, Hareketlerimizin algılanış şeklini kavrayabilmek, Gelişim için sorumluluklarımızın farkına varabilmek, İstenen kurumsal sonuçlar düzeyinde ortak algıda buluşabilmek, Ortak hizmet kalitesi bilincinin oluşmasında iletişimin önemini kavramak, Kişilerarası ve birimler arası iletişimin kalitesini arttıracak bilgi ve becerileri kazanmak, Değişim için tüm katılımcıların üzerlerine düşen sorumlulukların farkında olmasını sağlamak ve motivasyonu arttırmak Süre : 1 Gün