Kimler Katılmalı :
Süreç yönetimini başlatacak veya süreç yönetimine başlamış firma çalışanlarıyla, konuya ilgi duyan çalışanlar
Neden :
Motorola ve Milliken gibi dünya çapında firmaları inceleyen kıyaslama çalışmaları açıkça göstermiştir ki rekabetçi ve değişime ayak uydurabilen bir kuruluş olabilmek için ürün ve hizmet geliştiren ve sunan süreçlerin yönetilmesi ve iyileştirilmeleri gereklidir. Müşterilerin kötü iş süreçleri nedeniyle bir firmayla iş yapmayı bırakma olasılıkları kötü ürün nedeniyle bırakma olasılıklarından beş kat daha fazladır.
Bu eğitimde katılımcıların, süreç yönetimi ile ilgili temel kavram ve tanımlarla, süreçlerin belirlenmesi, tanımlanması ve süreç iyileştirme metodolojisini öğreterek firmalarında temel süreçlerini belirleyecek, tanımlayacak, kritik süreci seçip iyileştirme yapacak duruma gelmeleri amaçlanmaktadır.
Kazanımlar :
Süreç yönetimiyle ilgili temel tanımları yapabilmek, Süreçlerin sınıflandırılmasını söyleyebilmek, Süreç hiyerarşisini anlatabilmek, Bir firmanın süreçlerini belirleyebilmek, Belirlenen süreçleri tanımlayabilmek, Süreç performans göstergesi tanımını yapabilmek, Ölçmenin önemini açıklayabilmek, Süreç performans göstergelerinin türlerini öğrenmek, Süreçlere performans göstergesi atayabilmek, Süreç sahibi ve iyileştirme ekibinin özellik ve sorumluluklarını sıralayabilmek, Kritik süreçleri seçebilmek ve alınan bir sürece süreç iyileştirme metodolojini uygulayabilmek.
Süre :
2 Gün