Kimler Katılmalı :
Satış ekipleri ve ilk yöneticileri
Takım çalışması ve dayanışmayı geliştirmek isteyen kurum çalışanları
Kişiye özel yönetim yaklaşımı geliştirmeyi hedefleyen yöneticileri
Neden :
İnsanların birbirinden farklı iletişim stillerinin tanınması. Toplumun %75’inin bireyden farklı iletişim tarzına sahip olma farkındalığının kazandırılması. Kendi stilini tanımak ve karşınızdaki kişinin profilini tahmin etmeyi öğrenmek. Her profilin güçlü ve gelişime açık yönünü bilerek, çözüme odaklı görevlendirme yapmak, hangi profilin hangi görevle/müşteriyle kolay eşleşeceğini tespit etmek
Kazanımlar :
Kişisel tarzını tanıma ve farkındalık
Yakın çalıştığı kişilerin profillerini ve güçlü yönlerini keşfetme
Takımiçi anlayış ve işbirliği gelişimi
Müşteri profilini kolay tanıma ve kazanan davranış göstergelerini kullanmaya başlama
Duygusal unsurlarla müşteri sadakati yaratma
Süre :
2 Gün