Kimler Katılmalı :
Müşteri Deneyimi Projesinde yer alacak ekip üyeleri
Neden :
Çok iyi bir teorik altyapıya sahip olsak bile, konu Müşteri Deneyimi olduğunda ofislerimiz sanal bir ortam olmaktan öteye gidemiyor. Sahaya inerek müşterinin GERÇEĞİNİ yaşamadan tam bir izlenime sahip olmak mümkündür diyemeyiz.
Yöneticilerden başlayarak, gerçekle karşılaşma duygusunu doğrudan yaşamak düzenli bir aktivite olmalıdır.Gerçek Müşterileri dinlemek için bu çalışma önemli bir fırsat yaratmayı amaçlıyor.
Kazanımlar :
Müşterisini daha iyi tanıyan, Müşterilerine ilişkin bilgiyi kolay ve akılcı şekilde kullanabilen Maliyetleri daha iyi yönetilen, Müşterinin Kurumla temasta olduğu her noktada tutarlı uygulamalar sergileyebilen, hizmette farklılaşmanın gücüyle rekabette üstünlük fırsatını yakalamış bir işletme haline gelmektir. Müşteri odaklılık, ürünlerin aynılaşmasının hızla yaşandığı günümüz piyasalarında uzun vadeli en sağlam farklılaşma modelidir.
Süre :
2 Gün