Kimler Katılmalı :
Satış ve satış sonrası süreçlerde görev alan çalışanlar ve yöneticiler, Pazarlama ve Operasyon ekipleri; Tüm firma çalışanları
Neden :
Müşteri bağlılığını artırmak ve sürekli kılmak için kurum içinde ortak anlayışla hareket etmek gerekir. Her çalışan, kendi işini bu gözle değerlendirerek, müşteri bağlılığına yönelik kendine hedef verebilmelidir. Bu eğitimle, müşteri bağlılığının önemi ile ilgili bilincin artırılması ve uygulamaya yönelik taktikler verilmektedir.
Kazanımlar :
Müşteri bağlılığını artırmaya yönelik bireysel hedef belirlemek;
Bağlılık matrisi yönetimi;
Başarılı bağlılık programları oluşturabilmek;
Satış sonrası süreçlerin performansına odaklanabilmek
Süre :
2 Gün