Kimler Katılmalı :
Çağrı Merkezi çalışanları (Agent, Supervisor, Takım liderleri vs), sektörde kendini geliştirmek isteyenler, 15838 sistemini denetlemek isteyenler
Neden :
Çağrı Merkezlerine yönelik olarak Kasım 2009 tarihinde CEN (EUROPEAN COMMITTEE FOR STANDARDIZATION) tarafından EN 15838 Müşteri İletişim Merkezleri – Hizmet sunumu için genel şartlar (Customer Contact Centres - Requirements for service provision) standardı hazırlanmış ve yürürlüğe konulmuştur. Bu standardın hazırlanma amacı Çağrı Merkezleri için ortak kalite ve teknik şartların belirlenmesidir. Standard hem iç hem de dış kaynaklı müşteri iletişim merkezleri için geçerlidir.
Bu Standard, Müşteri İletişim Merkezleri için özel şartlar içeren uluslar arası bir standarttır. Bu standarda belirtilen sistem şartları, hizmetin teknik şartlarını tamamlayıcı niteliktedir.
Kazanımlar :
EN 15838 standardının anlaşılmasını sağlamak, Çağrı Merkezi sektörünün değerinin anlaşılmasını sağlamak, Sektöre Yönelik standardizasyon sağlamak, Sektör çalışanlarını bilgilendirmek, Rekabet yeteneği sağlayarak, müşteri iletişim kalitesini geliştirmek, Daha iyi süreçler sonucu maliyet verimliliği sağlamak, Müşteri ilişkileri servisine ve sonuçlarına personelin katkısını değerlendirerek ve Anlayarak personel durumunu iyileştirmek, Çağrı merkezlerinde müşteri memnuniyetini sağlamak
Süre :
1 Gün