Kimler Katılmalı :
Müşteri Hizmetlerinin iptal taleplerini karşılayan, iptalden geri çevirmek için geri arayan ekiplerinde çalışan müşteri temsilcileri/danışmanları.
Neden :
Kurumların iş yapış şekillerinden yönetim becerilerine, pazarlama yaklaşımından stratejilerine ve teknoloji kullanımına kadar pek çok öğe Müşteri Sadakatini etkilemektedir. Yeni bir müşteri edinmenin, mevcut bir müşteriyi elde tutmaktan sektörüne göre 6-10 kat daha pahalıya mal olduğu araştırmalar sonucunda vurgulanmaktadır.
Çalışanların müşterilere, ihtiyaç ve beklentilerine uygun farklı çözümler üreterek, şikayeti memnuniyete çevirerek ya da müşteri algısını olumlu yönde değiştirerek müşterilerin kurumla çalışmaya devam etme, hatta tavsiye etmeye kararını teşvik etmesi hedeflenmektedir.
“Müşteriyi Elde Tutma ve Sadık Müşteri Yaratma” eğitim programı kurumların karlılığını azaltan müşteri kayıplarını engelleme yöntemlerini ortaya koymak ve çalışanlara bu yöntemleri uygulayabilme becerisi kazandırmak amacıyla tasarlanmıştır.
Program, genel müşteri hizmetleri yaklaşımları esas alınarak müşteri temsilciliği pozisyonundan yönetim kademelerine geçmiş gerçek kişiler tarafından dizayn edilmiş, kendi başarı ve başarısızlık örnekleriyle çeşitlendirilmiştir.
Kazanımlar :
Müşteri Kayıplarını engellemek için gerekli olan becerilerin kazanılması, kurum imajının yükselmesi, kurum adına karlılığın korunması, Çoklu yetkinlikleri sergileyerek çalıştığı kuruma değer katan müşteri temsilcisi/danışmanı olmak
Süre :
2 Gün