Kimler katılmalı :
Tüm kurum çalışanları, Bir arada çalışan tüm ekip, takım ve gruplar, Çıkar çatışmalarının yaşandığı gruplar, Yöneticiler, koçlar, koordinatörler, Müşteri ile doğrudan iletişim kuran pazarlamacı ve satıcılar
Neden :
Duygusal zeka, en basit anlatımla duyguların zekice kullanımı olarak tanımlanabilir. Duygusal zekanızı kullanarak duygularınızın -bilerek ve isteyerek- düşünce ve davranışlarınızı şekillendirmesini sağlayabilir, böylelikle de arzu ettiğiniz sonuçları elde etmeyi başarabilirsiniz.
Duygusal zekanın işyerindeki uzanımları neredeyse sonsuzdur: Çalışma arkadaşlarınızla yaşadığınız sorunları çözmekte, zor bir müşteriye yapmaya çalıştığınız satışı kapamakta, yöneticinizi eleştirmekte, zorlu bir görev tamamlanana kadar işin başında kalabilmekte, stres altında karar verebilmekte ve her işyerinde yaşanan birçok çatışmada duygusal zeka en büyük yardımcınızdır.
Duygusal zekanın gelişimine izin verilmeyen ortamların kendilerinin de gelişemediği öteden beri bilinmektedir. Yaratıcı düşünce ve duygu yoğunluğunun aynı faza sahip olması bir tesadüf değildir.
Açık iletişim ve duygusal zekanın bir arada kullanılması durumunda hemen her zorluğun üstesinden kolayca gelinebilir.
Kazanımlar :
Kişisel farkındalık, Duyguların algılanması ve ifadesi, Kendinizi ve başkalarını daha iyi anlayabilme, Duyguların temelinde yatan nedenlerin anlaşılması, Duyguların duygusal ve entelektüel gelişime izin verecek şekilde yönetimi, Sorunları daha kolay çözebilme, Stres ile baş edebilme ve stres altında karar verebilme, Daha etkili iletişim kurabilme.
Süre :
2 Gün