Kimler Katılmalı :
Çağrı merkezi yöneticileri, süpervizörler, çağrı merkezi çalışanları. Müşteri hizmetleri departmanı yöneticileri ve çalışanları. Telefonda ikna becerilerini geliştirmek isteyen diğer tüm çalışanlar.
Neden :
İkna günümüzde toplumsal yaşamın ve iş yaşamının olmazsa olmazı bir olgu halinde gelmiştir. Artık bütün işler birine bağlı ve takım oyunu gerektirmektedir. Bununla birlikte hem malınızı/hizmetinizi satmanız hem de kendinizi başkalarına kabul ettirmeniz ikna yeteneğinize doğrudan bağlıdır. Bu eğitimin amacı katılımcıların ikna ve özellikle telefonda ikna konularında kendilerini geliştirmeleri, kendilerini ve karşıdaki insanı tanımları ve hangi tür insana hangi ikna tekniklerini kullanacaklarını öğrenmeleridir.
Kazanımlar :
Bu programın bitiminde, aşağıda sıralanan alanlardaki bilgi ve becerilerin gelişimi hedeflenmektedir:
• Kişilik profillerini ve davranış biçimlerini tanıma
• Farklı profillerdeki inanların nasıl ikna olduklarını öğrenme
• İkna teknikleri hakkında detaylı bilgi
• İkna hazırlık ve uygulama süreçlerini kavrama, doğru zamanlamayı öğrenme
• Telefonda insanları tanıma ve ihtiyacı analiz edebilme
• Telefonda ikna tekniklerine becerilerine sahip olma
Süre :
2 Gün