Kimler Katılmalı :
Süreç yönetimini ve KYS çalışmalarını başlatacak veya bu çalışmalara başlamış firma çalışanları
Neden :
Motorola ve Milliken gibi dünya çapında firmaları inceleyen kıyaslama çalışmaları açıkça göstermiştir ki rekabetçi ve değişime ayak uydurabilen bir kuruluş olabilmek için ürün ve hizmet geliştiren ve sunan süreçlerin yönetilmesi ve iyileştirilmeleri gereklidir. Müşterilerin kötü iş süreçleri nedeniyle bir firmayla iş yapmayı bırakma olasılıkları kötü ürün nedeniyle bırakma olasılıklarından beş kat daha fazladır.
Bu eğitimde katılımcıların, süreç yönetimi ile ilgili temel kavram ve tanımları öğrenmesi, süreç yönetimi metodolojisi ile ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Standardına uygun bir yapıyı hayata geçirmeleri için temel gereklilikleri anlamaları hedeflenmektedir.
Kazanımlar :
• Süreç yönetimiyle ilgili temel tanımları yapabilmek
• Bir firmanın süreçlerini belirleyebilmek
• Belirlenen süreçleri tanımlayabilmek
• Süreçlere performans göstergesi atayabilmek
• ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Standart gereksinimlerine tam hakimiyet
Süre :
2 Gün