Amaç : Dijitalleşen dünyada, pek çok işletme ve global çapta şirket çalışmalarını uzaktan gerçekleştirecek şekilde düzenliyor. İhtiyacı karşılayan bir bilgisayar ve internet erişimi ile ofise gitme zorunluluğu giderek azalıyor. Ofis dışında çalışmak, çalışanlar için de işveren için de aslında yeni bir kavram. Bu kavramı hayata geçirirken dikkat edilecek bazı önemli noktaları öne çıkararak uzaktan takım yönetmeyi kolaylaştırmak. İçerik :
- VUCA
- Uzaktan takım yönetmenin farkları
- Takımı benimsemek
- Ekranın ardını hissedebilmek
- Çalışan ihtiyaçlarını belirleyebilmek
- Takımın potansiyalini ortaya çıkarmak
- Uzaktan performans takibi
- Dengeli iş atama ve takibi
- Uzaktan performans değerlendirme
Kendisine bağlı çalışanları yöneten ekip liderleri, yöneticiler.
Kazanımlar :
- Takımı ve ihtiyaçlarını anlamak,
- Liderlik bakış açısını uzaktan da aktarabilmek,
- İş atama ve atanan işlerin takibi etkin ve adil performans takibi,
- Söylenmeyen ihtiyaçları okumak,
- Takım üzerinde etki yaratmak
2 Saat