Sosyal Medya

Amaç : Kurumların sosyal medya stratejileri, planları, yönetim ilkeleri ve ölçümleme yöntemlerini belirlemelerini sağlamaktır. İçerik :

  • Sosyal Medya kurumlar için ne anlam ifade eder
  • Kurumlar neden SM kullanmalıdır
  • SM stratejileri nasıl oluşturulur
  • Stratejilerden aksiyon planlarına nasıl geçilir
  • SM yönetimi için neler gerekir ve nasıl yapılır
  • SM analitikleri, KPI ve ölçüm yöntemleri
Kimler Katılmalı :
  • Pazarlama ekipleri – özellikle dijital pazarlama ve sosyal medya yöneticileri
Süre :

2 Saat


İletişim Kaydı

Hizmetlerimiz ile ilgili düzenli bilgi almak ve E- Bülten aboneliği için lütfen ad, soyad ve e-posta bilgilerinizi doğru olarak giriniz. Sizlere en kısa sürede geri dönüş yapacağız.