Amaç : Şirketlerde, performans yönetiminin kurulması ve/ya revizyonu süreçlerinde yapılması ve/ya dikkat edilmesi gerekenler ile genel yapılan hata ve/ya eksiklikler konusunda, genel bilgilendirmeler yapmak ve güncel - farklı sektör ve firmaların ne tür uygulamalar yaptıkları konusunda katılımcılarda farkındalık yaratmak.
- Kazandırılmak ve/veya pekiştirilmek istenen becerilere ilişkin davranış değişikliği alanlarının anlaşılması
- Başarılı ve başarısız uygulamalarla ilgili yaşanmış örnekler
- Becerilere ait sınıf içi uygulamalar ve geribildirimler
- Becerilerin gerçek yaşama aktarımını kolaylaştıracak alıştırma ve uygulamalar
- Gelişim planlarının oluşturulması
- Mevcut bilgi ve beceri düzeylerinin belirlenmesi amacıyla tasarlanmış testler
- Performans Yönetimi Nedir
- Performans Değerlendirme Kriterleri
- Performans Değerlendirme Yöntemleri
- Performans Değerlendirme Sıklığı
- Değerlendirme Sonuçlarının Kullanım Alanları
- Dünyada neler oluyor
- İş Hukuku Açısından Değerlendirilmesi
- Performans Değerlendirme Sisteminin Kurulması
- Hedeflerle Yönetim
- Yetkinlikler
- 360 Derece Performans Değerlendirme Sistemi
- Performans Yönetiminde 4 yaklaşım
- Değerlendirme Süreci
- Geri Bildirim Görüşmelerinin Yönetilmesi
- Geri Bildirimde İletişim Teknikleri
- Çalışan-Yönetici Müzakere / Mutabık Kalma Süreçleri
- Şirketlerde performans yönetim sisteminin kurulması, revizyonu veya uygulamasından sorumlu tüm çalışanlar.
- Performans değerlendirme yöntemleri hakkında bilgi sahibi olma
- Yetkinlik değerlendirme yöntemleri hakkında bilgi sahibi olma
- Performans sistemi kurma becerisi
- Yetkinlik sistemi kurma becerisi
2 Saat