Kurumlarda Satış Ekibi yöneten Yöneticilerin;
• Satış Ekiplerini koçluk yoluyla geliştirmesine
• Satıcıların Müşterilerinin davranış profillerini tanımasına
• Müşterilere satın almak istedikleri tarzda satış yapılmasına
• Satış sonuçlarının hızla iyileşmesine hizmet eder.
Satış Koçluğu özellikle yeni satış ekiplerinin hızlı geliştirilmesinde, yeni Satış Yöneticisi olmuş kişilerin yeteneklerinin desteklenmesinde, rekabetin Yoğunlaştığı dönemlerde Satış ekiplerinin fark yaratacak metodlarla donanmasında etkilidir.
• Koçluk programı tipik olarak birer hafta arayla yapılan 12 veya 2 hafta arayla yapılan 6 koçluk seansından oluşur.
• Seanslar yüz yüze veya telefonla yapılabilir.
• Bireysel ihtiyaç veya hedeflerin büyüklüğü doğrultusunda daha kısa veya uzun özel programlar da hazırlanabilir.
• Her görüşmede Koç ile Koçluk Alan Hedefe adım adım nasıl yaklaşılması için her hafta maddi ve manevi hangi adımların atılacağını planlarlar ve sonrasında izlerler.
• Bu süreç SÜREKLİ OLARAK KENDİNİ AŞMA ve engellerini geride bırakma yöntemidir.