Düşük maliyetle bir iş gerçekleştirmek çoğu kuruluş için kritik önem taşır. Düşük maliyetli bir iş sadece kazancı geliştirmez aynı zamanda satışta, pazarlamada, yeni ürün geliştirmede ve rekabetçi fiyatlandırmada daha yüksek yatırımla büyüme sağlar. Maliyetleri etkin ve verimli bir şekilde yönetebilme becerisi bugün her zaman olduğundan daha zorunlu hale gelmiştir. Aynı zamanda, Asya gibi ortaya çıkmakta olan pazarlarda yeni oyunculardan yoğun rekabetçi bir baskıda artarak hissedilmektedir. Hızlı değişen küresel bir pazarda düşük maliyetli bir işe sahip olmak liderler ve takipçileri arasında kilit bir fark yaratır. Eğer maliyetlerini daha küçük ve çevik rakipler kadar etkili ve verimli şekilde yönetirlerse, yüksek pazar paylı şirketlerin pazarlamada, ürün geliştirmede, satışta, operasyonlarda ve tedarik zincirinde ölçek ekonomileri gerçekleştirme potansiyeli vardır.
NMT, sabit maliyetleri daha iyi yönetmek ve tedarik zincirinden yapılan potansiyel tasarruflardan tam olarak faydalanmak için Türkiye çapında çok çeşitli sektörlerden kuruluşlarla çalışmıştır. Yürüttüğümüz projelerde müşterilerimiz bu güne kadar %20 ile %40 arasında tasarruf sağlamıştır. Yaklaşımımız oldukça açık ama klasik maliyet tasarruf stratejilerinden farklıdır. Çalıştığımız kuruluşlar, en büyük fırsatların nerede yattığını değerlendirebilmemiz için bize maliyeti düşürecek "Tam Analiz" yetkisi verir; sonra çabalarımızı ve müşterilerimizin çabalarını bu fırsatlara odaklarız.
NMT analiz çalışmasında "Üç D" yaklaşımını geliştirmiştir:
• Maliyetleri müşterilerin değerleriyle aynı hizada tutmak için ürünleri ve hizmetleri düzenlemek,
• İmalat alanlarını, tedarik zincirini ve operasyonları dizayn etmek,
• İşlemleri ve etkinlikleri geliştirme hedefiyle maliyetleri düşürmek.
Ekibimiz, rekabet, pazar dinamikleri ve genel maliyetlerden başlayarak müşterilerimizin işinin analizini titizlikle yapabilmek için çok çeşitli araçlar kullanır. Kilit performans metriğini ve kullanılan uygulamaları en iyi uygulamalarla kıyaslayarak teşhis ederiz. NMT, anlamlı maliyet yetersizliklerini hızla ve uzun vadeli çözümlerle keşfetme ve düzeltme konusunda müşterilerine sürekli destek vermektedir. Mantığımız; Fırsatları tanımlamak, potansiyeli ölçmek ve sonra detaylı çözümler ve uygulama planları geliştirilmesine yardımcı olup uygulamayı yönetmektir.